Ik heb nu een iphone 4s dus deze kan sowieso weg.
En omdat ik icloud gebruik.
Ik heb hem vorige week weg gebracht, af en toe bleef die hangen.
Heb hem nu terug gekregen.
Met mijn scherm was niks mis maar ze hebben me er een hele nieuwe ingezet en ook qua hardware betreft.
Dus telefoon is weer zo als nieuw. Geen 1 krasje op het scherm
De marktplaats prijs ligt tussen de €200-350 euro .
Prijs wat ik er wil voor hebben is €230
Gsm is standaard simlock vrij
Androidversie Android 2.3 Schermafmeting 4,2 inch (16.777.216 kleuren TFT) Schermresolutie 854 x 480 pixels (FWVGA) Reality Display met de Mobile Bravia Engine Touchscreen Capacitief multitouch Toetsenbord Virtueel Processor 1Ghz Qualcomm Snapdragon MSM8255 Telefoongeheugen 512 MB RAM Geheugenslot 16 GB MicroSD meegeleverd (uitbreidbaar tot 32GB) Connectiviteit DLNA, HDMI USB microUSB Bluetooth Ja Hoofdtelefoon 3,5 mm audio-aansluiting GPS Ja, aGPS Wifi Ja Accelerometer Ja Camera 8.1MP met autofocus en Sony Exmor R Video Video opname, HD 720p Flits Ja, LED Batterij 1500mAh Afmetingen 125 x 63 x 8,7 mm Gewicht 117 gram
Toggle shoutbox Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sony ericsson xperia arc te koop
Gestart door: roger, Feb 10 2012 17:46
2 reacties in dit topic
Gepost 10 February 2012 - 17:46
Gepost 15 February 2012 - 10:03
Niemand? Anders ga ik hem maar op marktplaats zetten al doe ik dit niet zo graag.
Tip: zit een tanktasje op de motor en je kunt hem makkelijk gebruiken als navi, scherm is groot genoeg
En voor €199,95 mag je hem hebben
Tip: zit een tanktasje op de motor en je kunt hem makkelijk gebruiken als navi, scherm is groot genoeg
En voor €199,95 mag je hem hebben
Gepost 16 February 2012 - 17:04
Gooi er maar een slot op, heb hem weg gegeven aan de vriendin.
Zal ik maar meteen de iphone van haar te koop zetten
Zal ik maar meteen de iphone van haar te koop zetten
1 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers

Dit topic is gesloten