Gister een nat pak gehaald met de Honda.....was niet de opzet, maar ja water liep in mijn waterdichte laarzen, waar het fijn bleef staan.....
Een vd weinige ritjes die de XL met regen reed... wellicht. Ook ontdekt dat de choke iets sneller, lees:eerder terugmag....Toen hij niet lekker optrok en ik de choke terug omlaag mepte(ding wordt omhoog getrokken aan stuur) kreeg ik bijna een wheelie met één hand te verwerken....oeps.
De wielen liggen er inmiddels uit.....morgen worden de bandjes gewisseld. Fotocamera lag nog droog op tafel(15 km verderop) dus geen fotokes getrokken.
Toggle shoutbox Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Schuurvondst 2012
Gestart door: Drifter, Jan 21 2012 13:33
49 reacties in dit topic
Gepost 05 March 2012 - 18:57
Gepost 06 March 2012 - 21:57
Vanavond werden de banden professioneel gewisseld door Beemerholic, altijd feest en gezellig bijkletsen.
Zo'n groot wiel had er nog nooit op gelegen zoals nu bleek is maatje 23 inch is maximale om met bandenapparaat te wisselen.....de
Aangezien voorvelg erg smal is opperde ik om het gewicht niet te plakken maar om er 'ouwerwets' spaaklood omheen te doen, hetgeen ik nog thuis zou hebben liggen....Tja helaas nog niks gevonden.
Ik heb de plek/spaak met een Tiewrap gemarkeerd en zal nog verder zoeken.
Door familieperikelen niet meer ertoe gekomen om de wielen gelijk te monteren.....wordt vervolgd.
Zo'n groot wiel had er nog nooit op gelegen zoals nu bleek is maatje 23 inch is maximale om met bandenapparaat te wisselen.....de
Aangezien voorvelg erg smal is opperde ik om het gewicht niet te plakken maar om er 'ouwerwets' spaaklood omheen te doen, hetgeen ik nog thuis zou hebben liggen....Tja helaas nog niks gevonden.
Ik heb de plek/spaak met een Tiewrap gemarkeerd en zal nog verder zoeken.
Door familieperikelen niet meer ertoe gekomen om de wielen gelijk te monteren.....wordt vervolgd.
Gepost 09 March 2012 - 18:20
De wielen zitten inmiddels weer terug in de motor. Een proefrit kwam niet verder dan eigen terrein.....Morgen zal ik ermee op de openbare weg komen...dus weest gewaarschuwd!!!
Gepost 10 March 2012 - 20:23
Vanmiddag met de nieuwe bandjes de openbare weg op gegaan......Voelen prima aan! Ook over de modder- en strontwegen binnendoor.....ook op nat wegdek....lijken me prima bandjes!
Het maagdelijk zwart is inmiddels door 'landbouwbruin' vervangen....
Voor wie ook zo'n leuke motor wil, maar die liever mét garantie koopt kan binnenkort HIER naar uitkijken!
Het maagdelijk zwart is inmiddels door 'landbouwbruin' vervangen....
Voor wie ook zo'n leuke motor wil, maar die liever mét garantie koopt kan binnenkort HIER naar uitkijken!
Gepost 16 March 2012 - 08:58
Gister vroeg thuis van mijn nieuwe werk in Eindhoven....Zittend met de zonnebril op in de auto (tja oeps)....begon t met die zon toch wel erg te kriebelen. Thuis een ritje gedaan met de XL met mijn dochter als rugzakje. Uiteraard ook een paar fotokes gemaakt, die hieronder staan.Ook over veldwegen goede grip met de nieuwe banden. Aangezien ik de open helm had en géén schermpie op 't stuur....kriebelde het onder het rijden soms nog meer en ook letterlijk! Miljaar wat een insectjes in de lucht en die in de helm gekropen grrrr.
Gepost 16 March 2012 - 11:41
Nozem !
==>Jas
We Are LRT. Resistance is futile. Prepare to be assimilated. We will add your biological and technological distinctives to ours..
We Are LRT. Resistance is futile. Prepare to be assimilated. We will add your biological and technological distinctives to ours..
Gepost 18 March 2012 - 14:31
Gisteren gereden op twee Triumph-Tigers.....Een 955 uit 2006 en de ander een nieuwe 2012 demo 800!
Dat oude model was niks(afgeleefd en uitgewoonde bagger), maar die nieuwe kon me zeker wél bekoren!!
Denk er sterk over om mijn Vulcan te wisselen voor een Tiger 800 XC!....al zal om financiële redenen de wisseling wellicht ff uitgesteld worden....
Dus als er liefhebbers zijn voor een perfect onderhouden VN 900, tuned by Drifter.......
Dat oude model was niks(afgeleefd en uitgewoonde bagger), maar die nieuwe kon me zeker wél bekoren!!
Denk er sterk over om mijn Vulcan te wisselen voor een Tiger 800 XC!....al zal om financiële redenen de wisseling wellicht ff uitgesteld worden....
Dus als er liefhebbers zijn voor een perfect onderhouden VN 900, tuned by Drifter.......
Gepost 18 March 2012 - 16:02
Die Tiger 800 ben ik ook al een tijdje over aan het nadenken.
Waar heb je proefgereden ??
Moet toch ook eens een proefrit aanvragen.
Waar heb je proefgereden ??
Moet toch ook eens een proefrit aanvragen.
Gepost 19 March 2012 - 19:20
Hey Marco,
tja zat een beetje uit de richting....Mijdrecht bij Roké.nl....heeft zijn goede reden! Misschien dat ze per 2 extra gunstig geprijsd worden? En als je beloofd geen vuile sokken in je koffers te laten slingeren kunnen we de kofferset delen haha.
Je hebt overigens PB.
tja zat een beetje uit de richting....Mijdrecht bij Roké.nl....heeft zijn goede reden! Misschien dat ze per 2 extra gunstig geprijsd worden? En als je beloofd geen vuile sokken in je koffers te laten slingeren kunnen we de kofferset delen haha.
Je hebt overigens PB.
1 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers