Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

Het voorlopige einde van een populair topic....

• Please log in to reply
20 reacties in dit topic

#21 Sas

Sas

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6659 berichten
  • LocationM'Town

Gepost 07 December 2011 - 13:33

LRT'er van de Maand is altijd een leuk topic geweest. Maar, dat is de hele grap van het verhaal, men moet er wel een beetje moeite voor doen. Denk dat het daar een beetje aan ontbreekt momenteel.
In het begin was alles nog een complete verrassing, compleet met verrassing bezoeken e.d.
Tegenwoordig stuur men een tekstje door via de mail, plakt er foto's in en klaar. Soms is dat nog te veel moeite, schijnbaar ;)

Maar goed. jammer van het topic.

En ook ik merk dat ik gewoon LRT moe ben. In het begin was ik zo'n beetje de gehele dag op LRT ingelogd. Tegenwoordig kijk ik gemiddeld eenmaal per week. Waar het aan ligt...
Ik las laatst een berichtje in een handtekening (ik geloof van Lieke) en op een op andere manier komt die net bij mij naar boven bij het typen van dit berichtje: "De wereld zou een stuk vrediger zijn als we wat meer op elkaar zouden passen en wat minder op elkaar zouden letten!!!"

0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers