Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

Het voorlopige einde van een populair topic....

• Please log in to reply
20 reacties in dit topic

#1 dokkie

dokkie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 13026 berichten
  • LocationMaasband (Maasbendj)

Gepost 25 November 2011 - 14:54

Maart 2006.... een geheel nieuw topic op :lrt: , wat behoorlijk populair zou worden in korte tijd. De LRT ' er van de maand. Bahnburner had de eer de allereerste LRT ' er van de maand te zijn.

De LRT ' er van de maand was toch een aantal jaren iets waar elke maand weer door velen naar werd uitgekeken. Het waren leuke interviews met foto's en persoonlijke meningen zorgden. Door de inspanningen van Peter (ex mod) en Melissa, overigens een van de eerste :lrt: liefdes, konden we elke maand opnieuw weer kennismaken met een meer of minder bekende LRT 'er. Elke maand interview, foto's regelen, alles netjes opmaken voor de frontpage. Daar zit echt een hoop werk in. Ik kan het weten omdat ik een van de vroege LRT ' sters van de maand (Lieke) heb geinterviewd en ook de frontpage daarvoor heb opgemaakt.

Inmiddels zijn er zoveel LRT ' ers besproken, dat het steeds moeilijker wordt om een opvolger te vinden. Er zijn er zat, die nog nooit zijn geinterviewd, maar de motivatie nam ook af bij de geinterviewden om veel energie te steken in het aanwijzen van een opvolger. Kortom: er ontstond zo langzamerhand een zekere “LVDM moeheid”.....

We hebben daarom als LRT crew maar besproken om deze populaire interviews maar een tijdje te stoppen. Het kan best zijn dat het ooit weer wordt opgepakt in één of andere vorm, maar voorlopig lassen we maar even een break in.

Peter en Melissa: hartelijk bedankt voor het al die jaren verzorgen van de interviews en de mooi verzorgde stukken op de frontpage!
Led Zeppelin forever

:honda:

#2 Roadrunner

Roadrunner

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5333 berichten
  • LocationVeldwezelt

Gepost 25 November 2011 - 19:03

:( Jammers vindt het zowiezo een flink stuk rustiger op het forum :unsure:

#3 Binkie

Binkie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 828 berichten
  • LocationTussen het greun van het graas en het goud geale koare

Gepost 25 November 2011 - 19:45

Jammer, was wel een van de topics waar ik iedere maan naar uitkeek
''Because a thing seems difficult for you, do not think it is impossible for anyone to accomplish''

www.kyro.nl

#4 VTX

VTX

Advanced Member

• Beheerder
  • 29933 berichten
  • LocationGelean

Gepost 26 November 2011 - 01:57

Zeker heel jammer. Ook de rust op LRT is erg jammer. Moeilijk moeilijk, de weekenden en et karten zijn wel allemaal goed bezocht. Dus waar het hem nu in zit? Maybe zijn mensen forum moe en verplaatst het geheel zich allemaal meer richting facebook? Geen idee...
Push Panic: Super Addictive Arcade Puzzler for iPhone & iPod Touch
http://www.pushpanic.com
Twitter: @bkostjens

#5 Brian

Brian

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2783 berichten
  • LocationBunde

Gepost 26 November 2011 - 15:14

Zeker heel jammer. Ook de rust op LRT is erg jammer. Moeilijk moeilijk, de weekenden en et karten zijn wel allemaal goed bezocht. Dus waar het hem nu in zit? Maybe zijn mensen forum moe en verplaatst het geheel zich allemaal meer richting facebook? Geen idee...

Die rust is met de nieuwe opzet van het forum gekomen. Op een of andere manier kunnen de mensen er schijnbaar moeilijk aan wennen. We houden gewoon pin............... ;)
Ass, grass or gas. Nobody rides for free.

#6 VTX

VTX

Advanced Member

• Beheerder
  • 29933 berichten
  • LocationGelean

Gepost 26 November 2011 - 15:56

Van te voren was het ook al erg rustig, is alleen maar verder afgenomen.

Merjah, wellicht dat noa de winter t weer het aantruk.

#7 GAFIF

GAFIF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 10851 berichten
  • Locationmargraten (mergroate)

Gepost 26 November 2011 - 17:36

Hey peeps,

Jammer van deze mooie rubriek! als "oud LRTVDM" vond ik het een heel leuk concept.. :) ik hoop dat de intervieuws van de afgelopen jaren gewoon online blijven staan?

Peter en Melissa dankjulliewel!!!
:suzuki: SUZUKI BANDIT :suzuki:

If you mess with the best, you get swaffeld like the rest :)

#8 Pathfinder

Pathfinder

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2986 berichten
  • LocationMaastricht (Amby)

Gepost 27 November 2011 - 09:41

Ikzelf ben ook wat minder aktief, zowel op het forum als met div ritten e.d. Hopelijk ben ik het niet schuld... :sleep:

Men moet soms keuzes maken, dan schiet het een of het ander erbij in. Maar zoals Brain schrijft.....we houden pin. :bike:

#9 Lambda1

Lambda1

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 1247 berichten
  • LocationEijsden

Gepost 27 November 2011 - 16:44

tja, nu ik met een gebroken poot thuis zit heb ik natuurlijk alle tijd om op het forum rond te neuzen, maar tijdens gewone werkweken kwam ik er ook niet zoveel aan toe als ik eigenlijk wel zou willen.
Ook ik vind het erg jammer dat deze rubriek stopt, was altijd leuk om te lezen.
maarre........

..................We houden gewoon pin............... ;)

:^

Take a deep breath and then...go for it!!!!

I'm no fool, I drive oldskool...

#10 B-ram

B-ram

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3466 berichten
  • LocationGeleen

Gepost 27 November 2011 - 22:48

Joammer mer mesjiens hubbe vr achter un paar moand weer gegadigden...

- BMW K1200R - 

#11 CBRRami

CBRRami

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 12291 berichten
  • LocationGelaen

Gepost 29 November 2011 - 13:04

Ik zeg : 2012 een nieuw jaar met nieuwe opties en uitdagingen ! :D

Peter en Melissa, TNX voor al het werk, het was toppie :!:
Beter een verkeerde keus, dan geen keus :P

#12 D@nny

D@nny

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 16678 berichten
  • LocationMestreech

Gepost 30 November 2011 - 11:39

Het lijkt momenteel inderdaad eerder "Het voorlopige einde van een populair topic forum ....." :roll: :(
It's not the size that matters, but how you use it ........... Yamaha R6 :+

#13 dokkie

dokkie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 13026 berichten
  • LocationMaasband (Maasbendj)

Gepost 30 November 2011 - 14:19

Wim Sonneveld (liedje "het dorp"): "ik was een kind en wist niet beter, dat dit alles altijd zou blijven bestaan"

Little Steven (song: "out of the darkness"): "Things I thought that would last forever are changing everyday"

Kortom: alles is vergankelijk...... en... tis nog bijna winter ook hé!
Led Zeppelin forever

:honda:

#14 jps

jps

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 444 berichten
  • LocationSittard

Gepost 30 November 2011 - 17:28

Jammer!

#15 batsengezicht

batsengezicht

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 386 berichten
  • Locationhet zuiden van het land

Gepost 01 December 2011 - 17:53

Ja jammer. Als ik naar mijzelf kijk ben ik veel voorzichtiger geworden. Eea nadat 3 keer ingebroken is. Daardoor heb ik veel minder te melden want ik denk dat het ,,boevengilde,, mee doet lezen. Sorry maar dat is mijn perceptie!!!

#16 Sjonnie

Sjonnie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1518 berichten
  • LocationEijsden

Gepost 06 December 2011 - 00:27

Jammer dat een leuk onderdeel op het forum niet meer is.
Als je ziet dat er "slechts" 14 reacties zijn, kun je je afvragen of er bestaans recht voor is :(
Leef vandaag, denk aan morgen en vergeet gisteren. "Carpe Diem"

#17 Miss Mercury

Miss Mercury

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6804 berichten

Gepost 06 December 2011 - 00:33

Die rust is met de nieuwe opzet van het forum gekomen. Op een of andere manier kunnen de mensen er schijnbaar moeilijk aan wennen. We houden gewoon pin............... ;)

Dit is voor mij iig wel het geval.
Maar misschien komt de zin wel weer terug als het betere weer (hopelijk snel) weer begint en de kriebels om te tuffen weer gaan opspelen.
"My soul is painted like the wings of butterflies"

#18 MindCrime

MindCrime

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8847 berichten
  • LocationMestreech

Gepost 07 December 2011 - 02:35

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik steeds minder hier te vinden ben. Ligt het aan de software? Nee eigenlijk niet, want daar ben ik nu wel aan gewend. Ligt het aan de mensen? Nee ook niet.
Ik heb het de laatste tijd zeer druk met studie en (extra) werk(zaamheden).
Dus wie weet zal het over een tijdje weer opkomen. Denk zelf van wel als er weer eens wat beter weer aan gaat komen.
Better to save the mystery, than surrender to the secret

#19 VTX

VTX

Advanced Member

• Beheerder
  • 29933 berichten
  • LocationGelean

Gepost 07 December 2011 - 08:45

Hey peeps,

Jammer van deze mooie rubriek! als "oud LRTVDM" vond ik het een heel leuk concept.. :) ik hoop dat de intervieuws van de afgelopen jaren gewoon online blijven staan?

Peter en Melissa dankjulliewel!!!

Yow Martin,

Alles blijft gewoon online staan, dat sowieso :)

#20 Muifke

Muifke

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 4620 berichten
  • LocationEcht

Gepost 07 December 2011 - 09:10

Tis idd nogal rustig op LRT de laatste tijd. Als je vroeger 3 dagen niet Online was, dan zag je door de bomen het bos niet meer, zoveel "ongelezen berichten" had je dan.
Tegenwoordig mag je blij zijn als er 4 stuks staan na 3 dagen :(

Veel dingen organiseren kunnen als Forum ook tegen je gaan werken......er onstaat een beetje een "LRT-moeheid".
Getuige het aantal weekendjes, ritten en uitstapjes die ge-canceld worden, omdat er simpelweg geen animo meer voor is !
Vaak zijn het toch dezelfde gasten die hieraan deelnemen en op een gegeven moment heb je zoiets van "been there, done that en klaar !!!"

Daaroverheen kwam nog eens de site-verandering, waar veel LRT'ers toch wel moeite mee hebben / hadden.
En op een forum waar weinig gereageerd wordt, zal een sneeuwbal-effect gecreëerd worden......steeds minder bezoekers betekent nog minder reacties/topics enz. enz.

LRT krijgt gelukkig wel nog steeds nieuwe leden.....zij kennen de LRT "oude stijl" zowiezo niet.....maar treffen momenteel wel een Forum aan wat niet overloopt aan Topics, en kunnen het al snel als "saai" ervaren :(
Ze kijken het een paar dagen aan......en daarna zie je ze al niet meer ;)

Of het aan het weer ligt ? Nah ...... ben bang van niet, maar dat moet het komende voorjaar maar bewijzen. In voorgaande jaren, was het ook wel eens rustig in bepaalde perioden, maar nooit zo rustig als nu het geval is :(

Ik lees in elk geval nog wel elke dag trouw mijn twee "ongelezen berichten" :rofl:
I do it my eige way

0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers