Toggle shoutbox Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LFD: Valkenburg
Gestart door: BjornGSXR, Sep 29 2011 22:15
5 reacties in dit topic
Gepost 29 September 2011 - 22:15
Op het parkeervak bij op de weg: Broekhem thv de Aldi staat een nieuwe flitser, flits van voor en van achterf
Gepost 30 September 2011 - 06:45
BjornGSXR, op 29 September 2011 - 22:15, zei:
Op het parkeervak bij op de weg: Broekhem thv de Aldi staat een nieuwe flitser, flits van voor en van achterf
Naamloos.png
Klopt, die ziet eruit als een grote grijze glasbak met een flitspaal erop. Schijnt een test te zijn.
Klikkerdeklik
==>Jas
We Are LRT. Resistance is futile. Prepare to be assimilated. We will add your biological and technological distinctives to ours..
We Are LRT. Resistance is futile. Prepare to be assimilated. We will add your biological and technological distinctives to ours..
Gepost 03 October 2011 - 09:51
Ooooh heb ik niet gezien, hoe lang staat ie er al? Ben bang dat er anders wat in mn brievenbus valt binnenkort :$
Motoren lekken geen olie, ze markeren hun territorium!!
Gepost 04 October 2011 - 05:50
schijnbaar is het een test met een nieuwe camera of systeem en worden de geflitsten niet bekeurd. Als dank voor het testen zeg maar 
Op een ander forum zocht ik al sponsoren om het uit te testen
maar helaas is sinds zondag mijn motor overleden door een ongeval...
Op een ander forum zocht ik al sponsoren om het uit te testen
nothing yet
Gepost 04 October 2011 - 22:53
[offtopic] met mij en mijn dochter (zat achterop) gaat het gelukkig al beter..geen ernstige schade zeg maar. De motor is helaas van de voorkant kaput...topkuip en zijkuipen gescheurd en de kuipframes scheef en gebarsten. ik reken al op een total loss...helaas
nothing yet
1 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers