Ga direct naar inhoud


Welkom bij LRT - Limburg Racing Team


Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.


Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!
 
Guest Message by DevFuse

Foto

Ik heb wat nieuws gekocht voor de motor - deel vier


  • Please log in to reply
1564 reacties in dit topic

#1561 Robke

Robke

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2428 berichten
  • LocationStein Kaereshei 2

Gepost 10 May 2018 - 11:41

Nice!! Bij mij is het ondertussen al een jarenplan geworden om van de 650 naar de 1250 over te stappen.

niet doeeeen! lichter=beter


XL600RRD350XL600RRD350GSXR750FZR600ZXR400CR250RS250VTRSP2990SD
 


#1562 bandiet

bandiet

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2037 berichten

Gepost 10 May 2018 - 14:27

niet doeeeen! lichter=beter

Denk het ook Robke , dan is jouw volgende fiets waarschijnlijk deze

 

Bijgevoegde miniaturen

  • IMG_20180428_110838144.jpg


#1563 Robke

Robke

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2428 berichten
  • LocationStein Kaereshei 2

Gepost 10 May 2018 - 20:33

Denk het ook Robke , dan is jouw volgende fiets waarschijnlijk deze

zou zomaar kunnen, de SD gaat nooit meer weg en ik wil wel iets  voor erbij


XL600RRD350XL600RRD350GSXR750FZR600ZXR400CR250RS250VTRSP2990SD
 


#1564 Shark

Shark

    Advanced Member

  • LRT Bestuur
  • 627 berichten
  • LocationBunde

Gepost 12 June 2018 - 09:11

Gekocht voor een spotprijsje en hersteld naar nieuw ^_^

 

De vorige eigenaresse vond het allemaal te vettig.

Dus heeft alles eraf geknipt met ongeveer 1cm kabels eraan...

Was even uitzoeken hoe de draden aangesloten moesten worden, maar met wat hulp van de technische dienst van Scottoiler is het uiteindelijk gelukt.

 

Voor:

20180529_190442.jpg

 

Na:

20180531_094159.jpg

 

Alleen een foto vergeten te maken van het olie reservoir, die zat op dat moment al ingebouwd  :)


- - - GSF 1250SA GT - - - 

- - - Zephyr 550  - - -

 


#1565 DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 berichten
  • LocationWeert en omstreken

Gepost 12 June 2018 - 11:00

Ik zweer er bij. Ik laat die van mij in de kast liggen tot ik weer een fiets met ketting rij.

Gewoon de originele olie gebruiken. Kost 11 euro voor ontzettend veel kilometers, dus geen noodzaak om alternatieven te zoeken.
Houd de zijkanten van de ketting in de gaten.
Omdat alleen de rolletjes gesmeerd worden kunnen de zijkanten erg droog worden en dan roesten.
Daarom smeerde ik een dun laagje kettingvet op de zijkanten.

60 seconden per druppel is meestal vrij goed. 50/60/70 seconden, daar zul je wel ergens uit komen schat ik.




0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers