Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

Ik heb wat nieuws gekocht voor de motor - deel vier

• Please log in to reply
1465 reacties in dit topic

#1461 Racemus

Racemus

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 5254 berichten

Gepost 08 September 2017 - 05:36

Mooie spullekes.

Ben nieuwsgierig hoe de bandjes bevallen van Muifke

Leven & Laten Leven

#1462 Muifke

Muifke

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 4646 berichten
  • LocationEcht

Gepost 08 September 2017 - 07:12

Tumke, leuke sleutelhangers, maar pas op dat die dingen niet je hele kroonplaat beschadigen....zou zonde zijn :(
I do it my eige way

#1463 Tumke1973

Tumke1973

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 88 berichten
  • LocationMaastricht

Gepost 11 September 2017 - 13:39

Tumke, leuke sleutelhangers, maar pas op dat die dingen niet je hele kroonplaat beschadigen....zou zonde zijn :(

Die metalen sleutelhangers gaan aan de sleutelbos waar mn autosleutels aan hangen, en die stoffen heb ik bij mn motor sleutels hangen maar ik neem aan dat die geen schade doen. 😊😊

#1464 Muifke

Muifke

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 4646 berichten
  • LocationEcht

Gepost 11 September 2017 - 20:03

Die metalen sleutelhangers gaan aan de sleutelbos waar mn autosleutels aan hangen, en die stoffen heb ik bij mn motor sleutels hangen maar ik neem aan dat die geen schade doen. 😊😊

:thumbsup:
Die stoffen dingen kunnen weinig kwaad en je hebt je sleutel sneller te pakken als ie in je broekzak zit ;)
I do it my eige way

#1465 Fast Eddy

Fast Eddy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5126 berichten

Gepost 28 September 2017 - 21:52

Begin dit jaar gekocht, tijdens mijn groot motor trip van dit jaar en nu pas op de koffers van mijn motor geplakt.
Leuk aandenken aan een super trip.

Bijgevoegde miniaturen

• IMG_3205.JPG
  • IMG_3206.JPG

Schiet aan de welt, sjpas aan mich zelf !

#1466 Muifke

Muifke

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 4646 berichten
  • LocationEcht

Gepost 14 October 2017 - 14:56

Vanwege het verwijderen van al dat overbodig katalysator-spul en met name de uitlaatklep (Servo-klep of Exhaust-valve) kreeg ik een foutmelding als ik de motor uitlas met de GS911.

De foutcode zojuist gereset.

Vervolgens een "Servo-Buddy" gemonteerd en na de testrit nogmaals de motor uitgelezen.

GÊÊn foutcodes meer ! :rofl:

Bijgevoegde miniaturen

• 42_2755_2__38758_1460083501_480_480.png
  • Gs911.jpg

I do it my eige way

0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers