Toggle shoutbox Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1001 Bochtenrit 2011 editie - 26 t/m 28 augustus
Gepost 09 February 2012 - 13:40
heb sins 10-10-08 een bmw gekocht bij dave
bedankt voor de goeie keuze
Gepost 09 February 2012 - 18:28
Gepost 09 February 2012 - 18:30
als je zo een rit wilt plannen dan moet je al min in oktober beginnen van het voorgaande jaar
Gepost 09 February 2012 - 19:20
Rodg, op 07 February 2012 - 15:29, zei:
Daarbij zie ik dat er al een weekend in juni is georganiseerd. Teveel weekenden in een jaar is moeilijk overeind te houden zeker in het achterhoofd houdend dat het aantal active deelnemers terugloopt.
Mijn persoonlijke mening is dat we in het verleden als LRT ongelofelijk veel lol hebben beleeft, ook tijdens de 1001. Kort samengevat vind ik het geen probleem om ergens energie in te steken maar het moet wel rendabel zijn. Ik wil gewoon open en duidelijk zijn, zeker geen negatieve bijbedoelingen.
Let me know
Als ik de resultaten hier op de juiste wijze interpreteer kan ik niet anders concluderen dat er na het "verdwijnen" van het LRT-er van de maand Forum, wederom een stukje nostalgie verdwijnt. Nu echter als afscheid van het 1001
Maar dit is enkel mijn constatering.
Gepost 09 February 2012 - 19:58
Sjonnie, op 09 February 2012 - 19:20, zei:
Als ik de resultaten hier op de juiste wijze interpreteer kan ik niet anders concluderen dat er na het "verdwijnen" van het LRT-er van de maand Forum, wederom een stukje nostalgie verdwijnt. Nu echter als afscheid van het 1001
Ja en nee misschien, voor diegenen die altijd met de 1001 bochten zijn mee geweest zullen ontsettend veel ervan terug vinden in het Bikkerweekeind.
Dit weekeind is opgezet met de bedoeling om de dingen die iedereen fantastisch vind aan een weekeind terug erin te brengen.
De routes zullen er net als die van de 1001 mega ruig zijn en voor iedereen geschikt voor de snelle racer maar ook voor de lekkere tourder.
1001 bochten is een naam geen begrip de sfeer en de rest hangt toch van de mensen af die meegaan.
Begrijp wat je bedoeld Sjonnie maar het komt allemaal goed.
Gepost 09 February 2012 - 20:04
Gepost 09 February 2012 - 21:28
Sjonnie, op 09 February 2012 - 19:20, zei:
Ik snap wat je zegt, maar ik vermoed dat je hetzelfde probleem hebt als ik: je wordt oud !
LRT verandert......GELUKKIG
En gaat met de tijd mee.
Op het werk roep ik wel eens dat als we alles zouden accepteren en alles bij het oude zouden laten dat we dan nu nog rond het kampvuur zaten met een berenvel om en een kluifje in onze handen. (Ook niet slecht
Een wijze vriend van me roept dan vervolgens: "daar moet je ff doorheen"
Waarna een andere fluistert: "OUWE"
Bottomline: gewoon meegaan met het Bikerweekend. Ga ik ook doen !
(net besloten)
(alleen ff de data checken met mijn meisje)
PS: Een weekend organiseren is niet niets: respect voor de heren die die tijd en moeite willen organiseren !
We Are LRT. Resistance is futile. Prepare to be assimilated. We will add your biological and technological distinctives to ours..
Gepost 09 February 2012 - 22:01
Jas, op 09 February 2012 - 21:28, zei:
Ik snap wat je zegt, maar ik vermoed dat je hetzelfde probleem hebt als ik: je wordt oud !
LRT verandert......GELUKKIG
En gaat met de tijd mee.
Op het werk roep ik wel eens dat als we alles zouden accepteren en alles bij het oude zouden laten dat we dan nu nog rond het kampvuur zaten met een berenvel om en een kluifje in onze handen. (Ook niet slecht
Een wijze vriend van me roept dan vervolgens: "daar moet je ff doorheen"
Waarna een andere fluistert: "OUWE"
Bottomline: gewoon meegaan met het Bikerweekend. Ga ik ook doen !
(net besloten)
(alleen ff de data checken met mijn meisje)
PS: Een weekend organiseren is niet niets: respect voor de heren die die tijd en moeite willen organiseren !
Heel mooi verwoord;
Daan, op 09 February 2012 - 20:04, zei:
Is ook niet de bedoeling, je gaat mee wanneer het kan, mogelijk, en wanneer je er zin in hebt.
Voor iedereen is dit anders, het is ook geen verplichting anders zouden we het niet doen.
Dat geld ook voor het organiseren van zo een weekeind wij doen dat omdat we dat erg graag doen.
Gepost 10 February 2012 - 12:47
Gepost 13 February 2012 - 15:19
De afgelopen jaren heb ik met Ton
Zo ook accepteer ik het lot voor de 1001 BR dat er een tijd van komen is en een tijd van gaan.
Graag geef ik dan ook het stokje door aan anderen die met veel enthousiasme onder anderen de Bikkelrit organiseren. Ben blij dat een formule zoals de 1001 Bochtenrit zo’n succes is en ook in andere vormen uitgerold is/ wordt over het gehele LRT jaar door meerdere LRT’ers – chapeau!!!
Ikzelf zal ongetwijfeld nog aan LRT weekenden deelnemen maar dan niet als vrijwillig ondernemer wat overigens niet inhoudt dat het begrip 1001 Bochtenrit en alles wat daarmee geassocieerd wordt voor altijd van het toneel is verdwenen.
Wie weet wat de toekomst brengt!
BlaDeRunNeR
1 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers