Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

Vier dagen trip 2006 tot en met 2017: Zwitserland/Italie/Oostenrijk

• Please log in to reply
341 reacties in dit topic

#21 CBRRami

CBRRami

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 12291 berichten
  • LocationGelaen

Gepost 17 July 2006 - 08:48

Maar good, het gaat hier over 4 daagjes Schweiz 8) 

Wie gaat ... ;)  ;)

#22 Lieke

Lieke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8089 berichten
  • LocationMaastricht

Gepost 22 July 2006 - 21:47

Nou, ik kreeg zonet een smsje van Dokkie...
Hij heeft het erg naar zijn zin.
Passen , passen en nog eens passen
Ardennen en eiffel zijn er niks bij.
Hij zit nu in Pontresina....
en kan niet wachten op wat er morgen komt . ;)

Volgende keer moet hij dan maar op tijd laten weten wanneer die weer gaat hé. :!:

#23 VTX

VTX

Advanced Member

• Beheerder
  • 29933 berichten
  • LocationGelean

Gepost 23 July 2006 - 08:02

Nou, ik kreeg zonet een smsje van Dokkie...
Hij heeft het erg naar zijn zin.
Passen , passen en nog eens passen
Ardennen en eiffel zijn er niks bij.
Hij zit nu in Pontresina....
en kan niet wachten op wat er morgen komt . :P

Volgende keer moet hij dan maar op tijd laten weten wanneer die weer gaat hé. :!:

:?: Had ook een sms :+

Maar door omstandigheden kon hij niet lang van te voren plannen, anders had hij dat echt wel gedaan. Weet zeker dat we nog wel een keer met LRT daaro zullen rondsjeezen ;)

#24 King-Kurt

King-Kurt

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 13798 berichten
  • LocationBEAK

Gepost 24 July 2006 - 08:02

:shutup: Had ook een sms :rockbanaan:

Maar door omstandigheden kon hij niet lang van te voren plannen, anders had hij dat echt wel gedaan. Weet zeker dat we nog wel een keer met LRT daaro zullen rondsjeezen :rockbanaan:

En dan is het te hopen dat ik meekan....

#25 VTX

VTX

Advanced Member

• Beheerder
  • 29933 berichten
  • LocationGelean

Gepost 24 July 2006 - 08:05

En dan is het te hopen dat ik meekan....

Ik hoop dan ook mee te kunnen :rockbanaan:

Wie weet, maybe een groot :rockbanaan: evenement daaro, net zoiets als de 1001 bochtenrit :shutup:

#26 dokkie

dokkie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 13027 berichten
  • LocationMaasband (Maasbendj)

Gepost 25 July 2006 - 20:27

Nou, ik ben weer terug: G E W E L D I G gehad. Eerste dag niet verder gereden dan naar Comar (80 km voor Basel): heet, heet.... en dan stilstaan voor je kaartje voor de peage: ik had het niet meer. Hotelletje gepikt en ik een KOUD bad gaan zitten, voor het eerst van mijn leven. (denk ik) Volgende dag (twee) gauw Zwitserland in en doorgereden naar het Zuid Oosten: Pontresina, na de eerste pasjes gereden te hebben. Derde dag naar het Gotthardt gebied: waar 5 passen te rijden zin, onderweg ook nog ff 3 pasjes meegepikt. Daar mijn koffers bij een leuk hottelletje gedropt en dan maar sturen...  :+ :+ :+ :!: na het sturen weer naar beneden met de zekerheid dat er een gemuttlich hotelletje op je wacht. Laatste dag van dat hotelletje (vlak bij Andermatt) naar huis over de Duitse autobahnen: met een beetje de sokken erin zetten viel de hitte wel mee. Ik begrijp trouwens die verhalen niet van mensen die met hoge snelheid op de bike ergens naar toe scheuren: als je 200 rijdt wordt je na 10 minuten al dol van het lawaai in je helm. Na de rit naar huis in een ruk van gisteren dacht ik dat ik mijn rechteronderarm niet meer kon gebruiken: ´t voelde alsof ´ie er elk moment af kon vallen: bestaan er ook motoren met een VOET gaspedaal....?

Wat pics voor de aardugheid:

Bijgevoegde miniaturen

• Img_0132a.jpg
  • Img_0129b.jpg
  • Img_0122b.jpg
  • Img_0112b.jpg
  • Img_0132a.jpg
  • Img_0122b.jpg
  • Img_0129b.jpg
  • Img_0112b.jpg

#27 dokkie

dokkie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 13027 berichten

Gepost 25 July 2006 - 20:37

NB: het laatste hotelletje vlak bij Andermatt lag leuk, was schoon en gezellig, daarbij was de prijs voor een tweepersoonkamer  55 euries als je er alleen inzat: lijkt me een goede optie voor een LRT tocht van volgend jaar..... Kijk maar eens op de kaart hoeveel passen daar omheen te rijden zijn....

#28 Firestorm

Firestorm

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1919 berichten

Gepost 25 July 2006 - 20:39

nice piccies, ben je in je uppie geweest  :+

#29 Lieke

Lieke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8089 berichten
  • LocationMaastricht

Gepost 25 July 2006 - 20:45

Hey Dokkie,

Je hebt je tijd goed om gekregen zie /lees ik.

Enneh....oordopjes helpen.

#30 Jas

Jas

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 15778 berichten
  • LocationUlestraten

Gepost 25 July 2006 - 21:07

Gaaf man ! En die kleur van de bike is ook dik in orde !

#31 Jos

Jos

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8918 berichten

Gepost 25 July 2006 - 21:10

Nice!

Was het daar beter uit te houden qua temperatuur?

#32 Raaz

Raaz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 12319 berichten

Gepost 25 July 2006 - 21:13

Mooi mooi :+

Helemaal gewend aan je bike nu?

Je had op dat bord een LRT-sticker moeten plakken: dan had je Fast Eddy meteen verslagen met de hoogste sticker! :+ :+

#33 VTX

VTX

Advanced Member

• Beheerder
  • 29933 berichten
  • LocationGelean

Gepost 25 July 2006 - 23:10

Gaaf dok, gaaf!

En ja: van 200+ word je inderdaad doof, maarjah, it's all in the game :+

IIG: Ik hoop hier ook ooit eens te sturen :+

#34 dokkie

dokkie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 13027 berichten

Gepost 26 July 2006 - 01:25

Die LRT sticker: had er speciaal twee meegenomen om eentje op zo´n paal van de "pas" borden te plakken.... d8 er pas aan toen ik in Duitsland zat...  :+
Ik hoop het toch volgend jaar met LRT gezelschap nog eens over te doen: alleen is toch maar alleen. Van mij mag het dan wel wat koeler zijn, eigenlijk. Toch dan proberen het tenminste twee maanden tevoren vast te leggen.

Die bike van mij is echt een droomfiets: zoeven over de Duitse autobahn of haarspeltbochten: allround is ´ie! De beemer had overigens wel een beter zadel, want na een dagje zitten krijg je toch wel een houten kont: dat had het beemertje niet.

Verbruik lag gemiddeld tussen de 1:19 en 1:20.

Verder: slechts 1x een Nederlandse motorrijder gezien onderweg in Zwitserland zelf, verder alleen maar Zwitsers, Italianen en Duitsers.

#35 CBRRami

CBRRami

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 12291 berichten
  • LocationGelaen

Gepost 26 July 2006 - 08:53

OOOOOOOOOOWWWWW, we hebben wat gemist zie ik :+  Echt super mooi daar, ik weet er alles van :+  Volgend jaar MOETEN we dit plannen, kunnen we beter nu al mee beginnen!  Aaah die laatste foto, echt super, wat een weg :!: :+  VEEET 

#36 dokkie

dokkie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 13027 berichten

Gepost 12 August 2006 - 01:28

Heb mijn GPS uitgelezen: max. gereden snelheid was 197 echte km/uur, had ik toch op de autobahn het gas nog iets verder open moeten draaien voor die 200........

#37 Fast Eddy

Fast Eddy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5127 berichten

Gepost 12 August 2006 - 08:46

Je had op dat bord een LRT-sticker moeten plakken: dan had je Fast Eddy meteen verslagen met de hoogste sticker! :evil: ;)

Geloof niet dat je binnen europa veel hoger kunt met je bike dan 2802 meter. De Furkapass is 2426 meter. Dus dan moet je nog een paar meter hoger om mij te verslaan met de hoogste LRT sticker. ;)

#38 double B

double B

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2164 berichten
  • LocationLinne

Gepost 12 August 2006 - 11:03

Toevallig, het viel me gister in om eens te kijken of je niet al terug was.

Ik ben dan wel niet zo ver de alpen (dolemieten) in geweest maar mooi is het daar zeker. Ik had ook graag ergens boven de 200 mtr uitgekomen, alleen al om te kunnen zeggen dat je z hoog geweest bent met de bike  :evil:
Ziet er goed uit Dok, doe je goed

En over dat naar huis razen over de duitse autobahn. Ik heb vanuit de Bodensee (zo'n 675 km) de kruissnelheid zo rond de 130 á 140 gehouden maar ik was pangaar toe ik thuis was op mijn bandit 600 Naked met duo + beetje bagage

#39 dokkie

dokkie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 13027 berichten

Gepost 04 January 2007 - 22:33

Ik ga deze zomer maar weer eens opnieuw ff Zwitserland in en dan pak ik dit hotelletje en ga ik deze weg nog eens rijden:.......  :D

Bijgevoegde miniaturen

• Img_0140_small.jpg
  • Img_0144_small.jpg
  • Img_0140_small.jpg
  • Img_0144_small.jpg

#40 ElleWijsneus

ElleWijsneus

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2546 berichten
  • LocationGelaen