Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

Motor kapot, trekhaak gezocht

• Please log in to reply
3 reacties in dit topic

#1 EmielAprilia

EmielAprilia

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 berichten

Gepost 13 April 2018 - 09:28

Vorige week heb ik mij voorgesteld als net nieuw lid van het forum en toen zei ik al dat mijn motor wat mankementen had en dat ik daarom al stiekem op zoek ben en een nieuwe wil kopen voor erbij.

Nu is mn motor momenteel echt even kapot :( , dus hij gaat naar een monteur die ik via via gevonden heb en die heel erg goed is volgens verhalen in onze vriendengroep.

Ik moet hem hier nu alleen wel heen verplaatsen en dus heb ik een trekhaak nodig waarmee ik mn Aprilia kan verplaatsen op de aanhanger.

Tijdens mijn zoektocht op het web kwam ik https://www.rameder.nl/trekhaak/ tegen, een online aanbieder voor allemaal autospullen enzo. Ook de trekhaken die je kan kopen zien er goed uit, iemand ervaringen/ bekend met het bestellen/ kopen bij deze site?

#2 Metalhead

Metalhead

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8679 berichten
  • LocationZöstere

Gepost 13 April 2018 - 20:21

https://www.mvg-ahk.de/

Kun je in Eschweiler op gaan halen ;)

Top gasten daar :thumbsup:

Mistakes are a part of being human. Appreciate your mistakes for what they are: precious life lessons that can only be learned the hard way. Unless it's a fatal mistake, which, at least, others can learn from.

#3 Varun

Varun

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 76 berichten

Gepost 16 April 2018 - 09:09

misschien handig om erbij te vermelden om welke auto het gaat.

#4 EmielAprilia

EmielAprilia

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 berichten

Gepost 16 April 2018 - 09:26

MEtalhead bedankt voor de tip van de site!

Varun, dat is inderdaad wel handig, helemaal vergeten. Ik heb een suzuki Baleno.

0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers