Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

Bikerweekend 2018

• Please log in to reply
102 reacties in dit topic

#101 Glasbekske

Glasbekske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 340 berichten
  • LocationMargraten

Gepost 15 June 2018 - 19:14

Nog ff.. ik heb er zin in 😎

Is er toevallig woensdagavond 4 juli iemand met een laptop die naar Bunde komt en mijn motor navigatie (Garmin Zumo 660) wilt updaten/ de routes erop kan zetten? Ik ben de laatste keer (ja das al een hele tijd geleden) daarvoor bij Luuk geweest. Zelf krijg ik het maar niet voor elkaar sinds dat veranderd is van programma 😫.
En anders via het sd kaartje van iemand importeren?

Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.

Groetjes Glasbekske
Motoren lekken geen olie, ze markeren hun territorium!!

#102 Shark

Shark

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 627 berichten
  • LocationBunde

Gepost 15 June 2018 - 20:12

Nog ff.. ik heb er zin in 😎

Is er toevallig woensdagavond 4 juli iemand met een laptop die naar Bunde komt en mijn motor navigatie (Garmin Zumo 660) wilt updaten/ de routes erop kan zetten? Ik ben de laatste keer (ja das al een hele tijd geleden) daarvoor bij Luuk geweest. Zelf krijg ik het maar niet voor elkaar sinds dat veranderd is van programma 😫.
En anders via het sd kaartje van iemand importeren?

Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.

Groetjes Glasbekske

Hey Glasbekske,

Houdt er rekening mee dat er geen wifi beschikbaar is bij Regina.
Mocht het niet lukken stuur maar een appje, dan kom je maar even langs.

- - - GSF 1250SA GT - - - 

- - - Zephyr 550  - - -

#103 bosschenaar

bosschenaar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1824 berichten
  • Locationroermond

Gepost 18 June 2018 - 07:14

Nog ff gedult 😁.motorgeregeld er zitten gelukkig zij-koffers er op.thanks motorport echt

jagen doen we wel in het bos 

0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers