Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

5 dagen Franse Alpen

• Please log in to reply
7 reacties in dit topic

#1 EasyRider007

EasyRider007

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 46 berichten
  • LocationZuid Limburg

Gepost 15 July 2017 - 10:28

Dit keer hebben we met 3 man een mooie tour gemaakt door de Franse alpen. Bijna alle belangrijke hotspots opgezocht en zelfs een mooi traject via Nice en Monaco gehad. En inderdaad....het F1 parcours hebben we grotendeels gereden

De Franse alpen hebben naar mijn gevoel een heel eigen charme waar ik al binnen de korte keren verliefd op werd. Ook hier ga ik met veel plezier nog eens terug!

We hebben een week lang prachtig weer gehad op één dag na: toen hebben 3 uur in een klein bergcafe zitten wachten in de hoop dat het zware onweer zou gaan overwaaien   Dat gebeurde, dus we zijn heelhuids op onze plek van bestemming aangekomen.

Tevens hebben we geleerd dat je NIET moet vertrouwen op de POI's van GARMIN.... sommige tankstations bestaan niet, sterker nog, ze hebben überhaupt nog nooit bestaan. Als je hier ineens van afhankelijk bent kun je behoorlijk nat gaan, net zoals wij. Gelukkig hebben we hulp gevonden van een aardige Fransoos! Het was bij hem wekelijkse kost dat motorrijders verdwaasd om zich heen naarstig op zoek waren naar het tankstation. Hij had zich hier uiteraard al op voorbereid met een overpomp slangetje. Zo konden wij onze weg toch weer vervolgen. Een flinke opluchting als je een dik uur rijden van een tankstation af zit!!

Uit eerdere ervaringen hebben we gekozen voor alleen maar de Tourenfahrer hotels. Uiteindelijk toch met wisselende ervaringen:

Veel kijk plezier!

Zie filmpje -->

20170618_1144171.jpg IMG-20170622-WA00271.jpg IMG-20170620-WA00301.jpg IMG-20170621-WA00291.jpg 20170621_1727181.jpg 20170619_1459181.jpg 20170621_1727081.jpg IMG-20170620-WA00261.jpg

#2 Muifke

Muifke

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 4679 berichten
  • LocationEcht

Gepost 15 July 2017 - 14:39

Leuk filmpje.
De Franse Alpen zijn echt geweldig om met je motor te beklimmen :D
I do it my eige way

#3 Sjonnie

Sjonnie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1532 berichten
  • LocationEijsden

Gepost 12 August 2017 - 10:01

Aardige vakantie trip.....heb je een Pbtje gestuurd ivm routes. :)

Leef vandaag, denk aan morgen en vergeet gisteren. "Carpe Diem"

#4 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 164 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 12 August 2017 - 10:17

weer zo een gaaf filmpje :)      goed bezig !

:gaas:

#5 BladeXXL

BladeXXL

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 950 berichten
  • LocationEijsden

Gepost 12 August 2017 - 10:49

Het lijkt me idd een leuke route voor een ste rijden.
Kun je me deze sturen per email.

Wellicht kun je aangeven welk deel van de route het mooist is cq wat je anders zou doen als je nog eens gaat.

Super en alvast bedankt,
:)

#6 bosschenaar

bosschenaar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1705 berichten
  • Locationroermond

Gepost 12 August 2017 - 21:33

Mooi verslag en gefilmd mannen

jagen doen we wel in het bos 

#7 iesje

iesje

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 13411 berichten
  • LocationHoensbroek

Gepost 18 August 2017 - 08:53

Sjiek filmpje en mooi verslag :)

Feminiliiii Chicka

#8 Pathfinder

Pathfinder

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3024 berichten
  • LocationMaastricht (Amby)

Gepost 18 August 2017 - 21:24

Franse Alpen, j'ai adore.
Kom er ook graag, al zijn sommige mij wat te hoog....https://nl.m.wikiped...l_de_la_Bonette

0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers