Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

Nachtrit

nachtrit

• Please log in to reply
38 reacties in dit topic

#21 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 27 August 2017 - 21:49

Daan en tom bedankt voor jullie reacties hier kom ik nog op terug :)

Heej mistertriumph, hier heb ik ook continu op gelet, heb al eens overstekende zwijnen gehad met mountainbike wat een beesten die wil je niet tegenkomen, en ik ga meermaals per jaar naar zweden met de auto waar ik ook snachts en in de vroege uurtjes rij, waar het niet ongewoon is om vol in de ankers te gaan voor overstekende reeen en elanden, dus ik ben gewaarschuwd en dat neem ik niet lichtjes, desondanks kan er altijd iets gebeuren en ik wil ook wel een beetje doorrijden :)

:gaas:

#22 Jan

Jan

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 69 berichten
  • LocationBoorsem

Gepost 30 August 2017 - 10:10

Hey, daar heb ik wel interesse in! Lekker rustig en kan ik mijn lampjes ook eens uittesten. 

Heb ook al wat reetjes gezien in de bossen dus weet waar ik voor moet uitkijken. Best niet té snel rijden tijdens zo een rit.

#23 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 06 October 2017 - 14:53

De verlichting op mijn motor is geupgrade 2 lampen kunnen nu aan ipv 1, geeft beetje meer licht volgens mij

Vorig weekend zaterdag nacht een rondje in limburg gedaan om te testen (80km) met dubbele lampen aan en geen enkele auto signaleerde, ook toen ik naar de weerspiegeling keer vond ik het wel meevallen.

Anyway ik zit er nu dus aan te denken om een grotere/langere nachtrit te gaan doen

Morgen of volgende week (zaterdag op zondag nacht), morgen staat momenteel regen op de planning dus zal het wel niet worden of misschien een korter ritje

#24 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 06 October 2017 - 21:11

Aangezien dat ik dit weekend niet overdag kan gaan rijden bij deze dus een duidelijke melding.

ik ga morgen avond - zaterdag 7 oktober een avond/nachtrit doen. ga je mee ?

indien er nog andere aanmeldingen komen dan stel ik volgende voor :

splintercel rit vanaf tienbaan om 22 uur.
(andere route ook mogelijk, maar niet te lang en liefst met her en der een tankstation dat misschien een pin optie heeft indien route boven de 300 km word of afhankelijk van jouw actieradius indien die kleiner is.)
Tempo - lekker doorrijden.
afhankelijk van hoe nat het is word er natuurlijk rustiger gereden.

omdat ik geen enkel idee heb of er iets open is op de route aub zelf wat drinken of eten meenemen indien je dit nodig hebt :) misschien een of twee keer ff stoppen vaker indien nodig.

Mocht je mee willen rijden dan aub even voor 20 uur melden , want als er niemand meegaat dan ga ik een andere route (bergisch gladbach) doen vanaf Venlo/Roermond.

ohja als het regent gaat het niet door, beetje regen onderweg is pech, maar ik ga niet op de motor stappen als het met bakken uit de lucht komt :P

#25 Robke

Robke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2277 berichten
  • LocationStein Kaereshei 2

Gepost 07 October 2017 - 08:53

Als je wat vroeger vertrekt is er mss meer animo, het is toch nu al vroeg donker.

XL600RRD350XL600RRD350GSXR750FZR600ZXR400CR250RS250VTRSP2990SD

#26 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 07 October 2017 - 11:00

Ik moet al een uur eerder vertrekken hier, en ik kan niet te vroeg weg,  wat is je voorstel ?  

#27 Robke

Robke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2277 berichten
  • LocationStein Kaereshei 2

Gepost 07 October 2017 - 12:04

neee was maar een suggestie Ik heb de afgelopen tijd al teveel snachts gewerkt dus een keertje normaal naar bed zou fijn zijn, en als ik al zou willen opblijven, het is zaterdagavond dus......

:devildance:  :sjuup:  :partydj:  heeft dan prioriteit

XL600RRD350XL600RRD350GSXR750FZR600ZXR400CR250RS250VTRSP2990SD

#28 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 07 October 2017 - 12:43

Ik denk ook dat het voor veel mensen te nat is en de meeste nog over afgelopen weekend dromen , maarja we zien wel of er nog iemand reageert.

Buienradar geeft nu een stuk slechter aan dan dat ut gisteren uitzag.

Voor degene die vanavond niet kunnen is volgende week misschien een optie, als de rit vanavond doorgaat ( en ik dus niet alleen ga) dan kan ik meer details doen voor volgende week misschien.

Laat iig op tijd iets weten voor degene die mee willen.

#29 bosschenaar

bosschenaar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1671 berichten
  • Locationroermond

Gepost 07 October 2017 - 16:49

De opzet van de nacht rit vind ik zelf een goed iedee van cre-8.hij is er goed mee bezig.maar ik ben bang ivb het weer waar we nu tegen gaan komen regen/ bladeren op de weg zal de animo minder zijn. als CRE-8
Het in 2018 opnieuw zal op pakken denk ik dat medere rijders mee zullen gaan.zoals de ervaren rijders en zeker ook de minder ervaren rijders die weinig tot geen nacht ritten hebben gedaan.

jagen doen we wel in het bos 

#30 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 07 October 2017 - 16:53

Komend weekend word geweldig weer

----------
aangezien er verder niemand interesse heeft /kan en het hier droog is (niet regent) ga ik dalijk wel een rondje bergisch gladbach doen.

----------

#31 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 07 October 2017 - 21:17

net terug van een kort donker ritje van 70 km (25 km autoweg 45 km landstrasse).....

wat heb ik geleerd:

... dat mijn regenpak nog steeds waterdicht is, ook als je in een ontiegelijke regenbui terecht komt. :cool:

... mijn handschoenen nog steeds niet waterdicht zijn.  :duh:

... ik ondanks dat ik een extra lamp op de motor aan had ik nog steeds geen steek voor ogen zag  ( door de regen ) :floating:  

... Rain-x op mijn visier erg fijn werkt,  ( en ik ook de binnenkant moet gaan bewerken met die spul , omdat ik altijd met open vizier rij, ivm mijn bril )

... OMG dat ik motorrijden op mijn motor zoooo fijn vind  :pompom: :rockbanaan:   :pompom: :rockbanaan:   :pompom:    zeker nu de vering beter werkt dan ooit  (  revisie voorvork en hyperpro streetbox ) :r6:

Als het zicht niet zo slecht was had ik de rit afgemaakt.   -_-

#32 Jas

Jas

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 15767 berichten
  • LocationUlestraten

Gepost 08 October 2017 - 08:24

Ik vind je een bikkel !
==>Jas
We Are LRT. Resistance is futile. Prepare to be assimilated. We will add your biological and technological distinctives to ours..

#33 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 12 October 2017 - 18:12

omdat ik zondag een andere ritje gepland heb wil ik de nachtrit verplaatsen van zaterdag naar vrijdag avond.

het weer vrijdagavond is droog en rond de 15 graden.

plan is om 20 uur bij tienbaan en dan de splintercel rit te doen.

(tijdstip kan ook iets later maar niet vroeger, kan ook andere rit als er een gpx van is, doe maar voorstel)

indien er interesse is aub even iets laten weten (uiterlijk morgen 13 okt voor 18 uur )

indien er geen aanmeldingen komen dan vervalt deze rit.

#34 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 13 October 2017 - 17:23

Ik ga toch deze rit doen ook al kwam er geen aanmelding, indien iemand zich nog bedenkt, ik ben om 20 uur bij tienbaan.

#35 Tumke1973

Tumke1973

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 88 berichten
  • LocationMaastricht

Gepost 13 October 2017 - 22:54

Ik ga toch deze rit doen ook al kwam er geen aanmelding, indien iemand zich nog bedenkt, ik ben om 20 uur bij tienbaan.

Sry cre-8, ik ben een tijdje niet meer online geweest, maar ik ben het op zich wel eens met Daan dat er wat veel blaadjes op de weg liggen en dat in deze tijd van het jaar de risico’s dan wat groter worden om in het donker te rijden.

#36 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 13 October 2017 - 23:50

net terug van de rit, geen blaadje op de baan gezien hoor.

en je past je snelheid aan naar de omstandigheden, dus de risicos blijven redelijk gelijk,  een schone droge weg is schoon en droog of het nu licht of donker is. als ie snachts vies is is ie overdag ook vies zeer waarschijnlijk.

maarja  :P   ieder zijn ding.

#37 B-ram

B-ram

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3472 berichten
  • LocationGeleen

Gepost 14 October 2017 - 00:45

Ik vind je een bikkel.
Los van de bladeren, zo’n hert oid in het donker....

- BMW K1200R - 

#38 Cre-8

Cre-8

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 156 berichten
  • LocationTegelen

Gepost 14 October 2017 - 08:30

Ben nog geen hert tegen gekomen, dacht dat ik er gisteren twee zag, toen ik op een meter afstand kwam (rustig kortbij gereden) kropen ze onder een vangrail door, bleken het twee geiten te zijn :)

Deze keer kwam ik tegen: Een dikke kat die dacht dat ik met hem/haar wilde racen, een overstekende muis, die geit op de weg, en naast de weg geschrokken van een koe :P , afentoe wat oogjes in een weiland , en een mooie vos ergens midden ineen weiland (T.splitsing waardoor ik recht een weiland inkeek)
Nachtrijden is een mooie gelegenheid om een beetje beesten te kijken tussen het jagen door

Maar dit was toch de laatste nacht rit voor mij dit jaar denk ik, want alles besloeg steeds (spiegels, helm klep aan de buitenkant, en mijn brilglazen) waardoor ik 75% van de rit (400km totaal) met openvizier heb gereden. En ik toch niet warm genoeg gekleed was.

Ik had ook veel filmpjes gemaakt maar zijn allemaal mislukt omdat de camera niet overweg kon met al dat duister dus die heb ik maar weer gedelete

Op naar 2018  :xd:

#39 Miss Mercury

Miss Mercury

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6814 berichten

Gepost 14 October 2017 - 15:01

In 2018 (voorjaar/zomer) ga ik graag eens mee Cre-8.
Lijkt me een aparte ervaring :-)
"My soul is painted like the wings of butterflies"

0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers