Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

Vaste Zondagsrit 2017 edition

zondagsrit

• Please log in to reply
312 reacties in dit topic

#301 zwambix

zwambix

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 281 berichten

Gepost 04 September 2017 - 20:26

't wordt wel tijd voor een nieuwe avatar zeg.....

Dat gaat nog wel gebeuren 😂

#302 bosschenaar

bosschenaar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1641 berichten
  • Locationroermond

Gepost 04 September 2017 - 21:34

Leuk te lezen van uit Oostenrijk. Dat jullie een gezellig rit hebben gehad

jagen doen we wel in het bos 

#303 Fuchs

Fuchs

Member

• Members
  • PipPip
  • 25 berichten

Gepost 09 September 2017 - 09:05

Is er morgen een rit of zijn er mensen die gaan Touren

#304 DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 178 berichten
  • LocationWeert en omstreken

Gepost 09 September 2017 - 20:28

Ik ben er morgen en volgende week niet bij wegens andere verplichtingen.

#305 DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 178 berichten

Gepost Gisteren, 09:07

Jahaaa, ik verwacht na twee weken afwezigheid zondag weer te gaan rijden. Over een route moet ik nog even nadenken. Ik heb nog ergens een leuke bikkelroute staan (ook geschikt voor de normale zondagsrijders); die zou het wel eens kunnen worden. Suggesties zijn ook welkom.

#306 bosschenaar

bosschenaar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1641 berichten
  • Locationroermond

Gepost Gisteren, 09:47

Jahaaa, ik verwacht na twee weken afwezigheid zondag weer te gaan rijden. Over een route moet ik nog even nadenken. Ik heb nog ergens een leuke bikkelroute staan (ook geschikt voor de normale zondagsrijders); die zou het wel eens kunnen worden. Suggesties zijn ook welkom.

Als ik met de verplichting thuis haal.ga ik mee

#307 Muifke

Muifke

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 4620 berichten
  • LocationEcht

Gepost Gisteren, 14:44

Ik zit te denken aan een sportief ritje Luxemburg ;)

Maar ik ga in niemands vaarwater zitten.....als er dadelijk 3 Zondags-ritten worden aangeboden loopt het mis :oops:

I do it my eige way

#308 DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 178 berichten

Gepost Gisteren, 15:51

Nu heb ik uit betrouwbare bron dat jij daar laatst al bent geweest, en binnenkort weer in die richting gaat vertoeven. Daarom dat ik een beetje bewust niet richting Luxemburg stuurde. Maar ja, Eifel is ook maar Eifel natuurlijk...

#309 Fuchs

Fuchs

Member

• Members
  • PipPip
  • 25 berichten

Gepost Gisteren, 16:06

waar gaat de rit naartoe zondag en is vertrekpunt tienbaan

#310 bosschenaar

bosschenaar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1641 berichten
  • Locationroermond

Gepost Gisteren, 16:11

Zo te lezen optie Luxemburg of eifel.
Muif wil je richting sanvit?.ik ben er wel voor te porren 😁.eifel is eifel 😉

#311 zwambix

zwambix

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 281 berichten

Gepost Gisteren, 17:20

Ik denk dat ik zondag ook ga rijden. Ligt eraan hoe alles gaat lopen

#312 Muifke

Muifke

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 4620 berichten
  • LocationEcht

Gepost Gisteren, 19:29

Nu heb ik uit betrouwbare bron dat jij daar laatst al bent geweest, en binnenkort weer in die richting gaat vertoeven. Daarom dat ik een beetje bewust niet richting Luxemburg stuurde. Maar ja, Eifel is ook maar Eifel natuurlijk...

Hahaha....klopt....ik ben samen met Miss Mercury een route gaan verkennen, kleine foutjes eruit gehaald e.d. ;)
En de meesten weten wel dat mijn voorkeur altijd Luxemburg zal zijn :hehe:

Ik wil eens een combinatie proberen waarbij zowel de sportieve rijders als de rustige rijders in één groep toch gezamelijk een leuke dag hebben.
Dus de sportievelingen zullen bezweet en voldaan op de pauzeplekjes aankomen en de rustige rijders zullen relaxed en voldaan op de pauzeplekjes aankomen :hehe:

De opzet (o.a. je plek in de groep) zal dus iets anders zijn als jullie gewend zijn ;)

Maar nogmaals...DUC was degene die als eerste een Zondagsrit aankaarte hier, dan vind ik het niet netjes als ik op dezelfde dag ook een rit ga aankondigen...dat bedoelde ik met "in andermans vaarwater zitten" ;)
I do it my eige way

#313 DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 178 berichten

Gepost Gisteren, 21:34

Dit is de route die ik in gedachten had. Vorig jaar eens een keer gereden en toen de tomtom de track laten opnemen. Vandaar nu een .gpx. (zou dan wel ook in de Garmins moeten werken)

Grofweg de route:

Tienbaan - Kreuz Aachen, het bekende stukje langs de Rursee naar Schleiden. Van Schleiden via Dahlem naar Stadtkyll. Van daar uit naar Daun (onderweg wat afsluitingen zie ik), via een hoop geslinger naar Gerolstein. Van daar uit weer tot in de buurt van Stadtkyll, om dan richting België te draaien. In België dan meer rechte wegen naar Jalhay en Baelen, en de snelweg weer op naar Langveld.

Nu ben ik wel heel benieuwd wat een sportief rondje Luxemburg inhoudt, want dat klinkt ook heel verleidelijk!

Bijgevoegde miniaturen

• route_bikkelrit_24072016.PNG

Bijgevoegde Bestanden

Also tagged with one or more of these keywords: zondagsrit

0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers