Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

KERAM MOTORRAD VAKANTIE

keram eiffel luxemburg vakantie motor september duitsland halfpension merkloos

• Please log in to reply
3 reacties in dit topic

#1 Deepspear

Deepspear

Newbie

• Members
  • Pip
  • 8 berichten
  • LocationVoerendaal, Limburg, Netherlands

Gepost 12 March 2016 - 18:32

geachte forumleden,

Het is iets wat ruim van te voren, maar toch wil ik het met jullie delen:

Het word dan wel aangeboden via de BMW-dealer, maar het is NIET MERKGEBONDEN

KERAM MOTORRAD VAKANTIE. LUXEMBURG - EIFEL  |  16 T/M 18 SEPTEMBER.

TOURINFO:
Tourdatum: 16-09-2016 t/m 18-09-2016.
Uiterste boekingsdatum: 16-07-2016.
Minimum deelnemersaantal: 12 personen.
Dagetappes: 230-300 km.
  INCLUSIEF:
2 overnachtingen op basis van halfpension.
Welcome drink en tourherinnering.
Nederlandse tourguide.
GPS-routes (Garmin en TomTom), landkaart.
          PROGRAMMA:
Dag 1. Vertrek vanuit Keram Motorrad, 
          via de Ardennen naar Gerolstein.
Dag 2. Tourdag Luxemburg.
Dag 3. Via de Schneifel terug naar 
          Keram Motorrad, waar de tour eindigt.
  AANMELDEN:

Meld je vandaag nog aan en mis deze gezellige tour niet!

file.php?id=77FBBB688FBF46D284FFDBB867D1  

VRIJ RIJDEN:
Ons motto is: vrij rijden, dus geen verplichting om steeds met dezelfde groep te rijden. In de avonduren is er dan tijd voor gezelligheid en kun je de ervaringen met de reisgenoten uitwisselen. Overdag rijd je naar eigen believen, alleen of in spontaan gevormde kleine groepjes gelijkgezinden de routes. Naar eigen inzicht afwijken van deze routes is uiteraard geen probleem. Onderweg kom je elkaar regelmatig tegen tijdens de pauzes, fotostops of bij het bezoek aan de diverse bezienswaardigheden.
  file.php?id=61DA179778CB412A8EFA30652D7B        ACCOMMODATIE:
Hotel***+, rustig aan de rand van een bos, middenin moeder natuur gelegen. Kamers met douche/bad, föhn en toilet (deels met balkon). Garage, parkeerplaats en wasplaats voor de motoren. Biergarten met gezellige blokhut, sauna en solarium. Ontbijtbuffet, ’s avonds 3 gangendiner met menukeuze.
  file.php?id=7301359620D742AB9EC51BAA2694           PRIJZEN: file.php?id=1F933C66DAB04060BE380191DE88

#2 bandiet

bandiet

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2000 berichten

Gepost 12 March 2016 - 19:13

Poe, poe, als ik de prijs vergelijk met een normaal LRT weekend waar ongeveer het zelfde geboden wordt vind ik deze toch behoorlijk stevig in prijs. Maar misschien dat er hier toch wel een paar geinteresseerden zijn , er rijden hier toch wel de nodige BMW minded mensen rond( hoewel dat geen voorwaarde is om mee te gaan) .
Ik persoonlijk wacht op het eindejaarsweekend 1 week later.

#3 Racemus

Racemus

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 5268 berichten

Gepost 12 March 2016 - 21:22

Deepspaer.

Gefeliciteerd nog met het winnen van de reis.

Leven & Laten Leven

#4 Lambda1

Lambda1

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 1269 berichten
  • LocationEijsden

Gepost 13 March 2016 - 11:26

Ziet er goed uit.  :thumbsup:

maar dit:

Poe, poe, als ik de prijs vergelijk met een normaal LRT weekend waar ongeveer het zelfde geboden wordt vind ik deze toch behoorlijk stevig in prijs. Maar misschien dat er hier toch wel een paar geinteresseerden zijn , er rijden hier toch wel de nodige BMW minded mensen rond( hoewel dat geen voorwaarde is om mee te gaan) .
Ik persoonlijk wacht op het eindejaarsweekend 1 week later.

is precies wat mij altijd weerhouden heeft om met zulke georganiseerde reizen mee te gaan.

(en laat ik nou kunnen verklappen dat het eindejaarsweekend dezelfde kant op gaat)

Ik wens je in ieder geval veel plezier!   :bike:  :sun:  :bike:  :bike:

Take a deep breath and then...go for it!!!!

I'm no fool, I drive oldskool...

Also tagged with one or more of these keywords: keram, eiffel, luxemburg, vakantie, motor, september, duitsland, halfpension, merkloos

0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers