Ga direct naar inhoud

Welkom bij LRT - Limburg Racing Team

Log In  Inloggen met Facebook Inloggen met Twitter

Account aanmaken
'Enjoy the Stay!' roepen we vaker als iemand zich voorstelt op het forum en dat menen we ook. De oude waarden (en normen) zoals ze vroeger golden, staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel: respect, vriendschap en plezier. Dit gemengd met onze Limburgse gastvrijheid levert meer op dan een forum alleen!

Laat je nou niet afschrikken door de naam, want iedereen is hier welkom. Wij zijn echt van alle leeftijden en alle niveaus en we rijden ook allemaal op verschillende machines. Onze interesses lopen ver uiteen en er is dus zeker voor elk wat wils.

Registreer je dus snel om toegang te krijgen tot ons gehele forum en ervaar gewoon onze buitengewone LRT-Style!

Guest Message by DevFuse

Foto

de voorbereiding op............USA 2014

harz niedersachsen hahnenklee lang weekend motorreizen horizon

• Please log in to reply
4 reacties in dit topic

#1 Deepspear

Deepspear

Newbie

• Members
  • Pip
  • 8 berichten
  • LocationVoerendaal, Limburg, Netherlands

Gepost 13 November 2015 - 22:09

Als voorbereiding op onze grote reis naar USA (westkust, +4000 km in twee weken) hebben we een kleine voorbereiding gedaan op een hele dag motorrijden (ik bestuurder, vriendin passagiere).

Dat deden wij in april 2014 (reis USA was september 2014) voor een lang weekend vrijdag-maandag in Harz-Duitsland. Op basis van 3 nachten, 3 x ontbijten met als basisplaats ieder keer hetzelfde hotel in Hahnenklee, Duitsland. Van daaruit deden we vooraf ingeprogrammeerde routes door de omgeving van 200-300 plus kilometers. dat heeft ons zeer goed bevallen en werd in ons specifieke geval georganiseerd door Horizon Motorreizen onder bezielende leiding van directeur/eigenaar Carlo.

De routes waren verdeeld in een lange en in een korte versie van iets meer dan 200 of meer dan 300 kilometers. in beide varianten, erg afwisselend, lang recht, bochtig met haarspelden en langgerekte bochten met hoogteverschillen door open veld en bebost gebied.

Zonder overdrijven heeft de man in kwestie zijn zaakejs op motorreis gebied prima voor elkaar.

#2 Pathfinder

Pathfinder

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3024 berichten
  • LocationMaastricht (Amby)

Gepost 14 November 2015 - 13:21

Goed om te lezen dat het jullie in de Harz goed bevallen is, We hebben met LRT ook al weekend in de Harz gezeten.

Je moet er echt wel mazzel hebben om goed weer te hebben.

Ik hou mij wel aanbevolen voor de routes, als je wilt mag je ze posten. Ik kom zeker weer eens in de buurt.

USA zal natuurlijk ook mooi zijn geweest, heb je nog ergens foto's op het net staan om te bekijken ?

Zelf ga ik regelmatig Frankrijk en omstreken in, is voor mij groot genoeg.

En natuurlijk kan een beetje reclame geen kwaad  :bike:

#3 Racemus

Racemus

Advanced Member

• LRT Bestuur
  • 5268 berichten

Gepost 14 November 2015 - 18:17

Hey Deepspear,

Kijk ook eens naar onze weekendjes.

Hotel, routes, voorrijders (als je dat wilt) geregeld. NON PROFIT

Kijk bv ook eens naar deze KLIK  :bike:

Routes zijn  altijd welkom.

Leven & Laten Leven

#4 Deepspear

Deepspear

Newbie

• Members
  • Pip
  • 8 berichten
  • LocationVoerendaal, Limburg, Netherlands

Gepost 15 November 2015 - 15:20

Goed om te lezen dat het jullie in de Harz goed bevallen is, We hebben met LRT ook al weekend in de Harz gezeten.

Je moet er echt wel mazzel hebben om goed weer te hebben.

Ik hou mij wel aanbevolen voor de routes, als je wilt mag je ze posten. Ik kom zeker weer eens in de buurt.

USA zal natuurlijk ook mooi zijn geweest, heb je nog ergens foto's op het net staan om te bekijken ?

Zelf ga ik regelmatig Frankrijk en omstreken in, is voor mij groot genoeg.

En natuurlijk kan een beetje reclame geen kwaad  :bike:

ja ja, we zijn delend wat betreft onze motoravonturen..... http://gerroo.reislogger.nl/archief

#5 Pathfinder

Pathfinder

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3024 berichten
  • LocationMaastricht (Amby)

Gepost 16 November 2015 - 13:40

Leuk Gerard zo'n site, hebben we iets leuks te lezen en te leren  :thumbsup:

0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers